مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:152023-02-08اقتصادي

72 طرح عمرانی و زیربنایی در آستارا به بهره برداری رسید


فرماندار آستارا از افتتاح 72 طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از 26 میلیارد تومان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: 72 طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از 26 میلیارد تومان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح شد.

وی 51 پروژه بخشداری مرکزی با اعتبار 6 میلیارد تومان، چهار پروژه بخشداری با اعتبار 210 میلیون تومان و پنج پروژه مدیریت شهری لوندویل با اعتبار پنج میلیارد و 470 میلیون تومان را از جمله این طرح ها اعلام کرد.

فرماندار آستارا ادامه داد: 5 پروژه بهسازی شبکه برق با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، 6 پروژه توسعه شبکه آبرسانی با اعتبار پنج میلیارد و 775 میلیون تومان و ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان نیز امروز به بهره برداری رسید.

رضایی پور با اشاره به پروژه های مورد بهره برداری بخش مرکزی و لوندویل گفت: اجرای کانال جوی نهر و جدول کانیو، اجرای پل ماشین رو ورودی روستای ویرمونی، شن ریزی معابر و کوچه ها، اجرای کانال بتنی و خرید یک دستگاه زامیاد دوگانه سوز جهت جمع آوری زباله در روستای ویرمونی، لکه گیری و آسفالت، جدول کشی، نصب سطل زباله، تجهیز و مرمت ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 طرح عمرانی و زیربنایی در آستارا به بهره برداری رسید

72 طرح عمرانی و زیربنایی در آستارا به بهره برداری رسید