مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-08سياسي

رشادت رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در عملیات والفجر 8 مثال زدنی بود


جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: جناح داری تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 ناشی از شناخت فرماندهان نظامی از این یگان و شایستگی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع) علی افضلی در همایش بزرگداشت سالروز عملیات والفجر 8 با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین و تقارن این ایام با دهه فجر انقلاب گفت: یکی از برکات انقلاب ما دستاوردهای دوران دفاع مقدس بود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) افزود: یکی از دستاوردهای عظیم حوزه دفاعی، نتایج عملیات والفجر 8 است که بازتاب بزرگی در رسانه های دنیا داشت.

وی بیان کرد: جناح داری تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 ناشی از شناخت فرماندهان نظامی از این یگان و شایستگی ها، رشادت ها و تجربیات این تیپ است.

افضلی تصریح کرد: این عملیات 75 روز طول کشید و بعد از مرحله تثبیت، استقرار و پدافند در منطقه عملیاتی فاو، فرمانده وقت سپاه خطاب به فرمانده تیپ خواست که حداقل یکی از گردان های رزم یگان در منطقه حضور داشته باشد، که نشان دهنده جایگاه رزمندگان استان در طول دوران دفاع مقدس و عملیات والفجر 8 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در عملیات والفجر 8 مثال زدنی بود

رشادت رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در عملیات والفجر 8 مثال زدنی بود