مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-08اقتصادي

بهره برداری از 11 پروژه مخابرات منطقه ایلام در دهه فجر


مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام گفت: 11 پروژه مخابرات منطقه ایلام در دهه فجر امسال در سطح استان ایلام با اعتبار یک هزار و 817 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس درایلام، سید شهاب الدین نبی پور مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  11 پروژه مخابرات منطقه ایلام در دهه فجر امسال در سطح استان ایلام  با اعتبار یک هزار و 817 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.

  وی افزود: احداث 8 ایستگاه مخابرات سیار (سایت BTS موبایل) از مهم ترین این پروژه ها به شمار می آید.

مدیر عامل مخابرات ایلام ادامه داد:  همچنین  پروژه FTTC شهر سرابله شامل نصب و راه اندازی 13 دستگاه کافو نوری IP-Base جهت واگذاری سرویس های با کیفیت مکالمه، ADSL ,VDSL و سرویس های دیتای تجاری در این ایام افتتاح می شود.

نبی پور افزود:  شبکه نسل پنج تلفن همراه 5G، دارای مزایایی نظیر سرعت بیشتر، تاخیر کمتر، تعداد و تراکم بالاتر و شبکه پایدار است.

وی افزود: این مزایا منجر به دستیابی به پهنا باند سریع تر در همه جا و بهره گیری از اینترنت اشیای انبوه و همچنین مدیریت خدمات حیاتی می شود.

وی با بیان این که پروژه توسعه سیستم های انتقال استان از دیگر پروژه های مهم قابل افتتاح است، تصریح کرد: پروژه فیبر دسترسی به تعداد 15 سایت همراه اول در سطح استان جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 11 پروژه مخابرات منطقه ایلام در دهه فجر

بهره برداری از 11 پروژه مخابرات منطقه ایلام در دهه فجر