مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-08سياسي

مردم در اغتشاشات اخیر به دشمن روی خوش نشان ندادند


یک استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم در اغتشاشات اخیر به دشمن روی خوش نشان ندادند گفت: باید خدمتگزار این مردم بود مردمی که اهل مدارا هستند و اهمیتی به جریانات اخیر ندادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حشمت الله قنبری همدانی عصر امروز در ششمین نشست مجامع دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: انقلاب در لغت به معنای زیر و رو شدن و از وضعی به وضع دیگری تبدیل شدن است به طوری که از وضع قبلی چیزی باقی نماند وقتی این انقلاب به اسلام گره می خورد نورانیتی چون اسلام پیدا می کند.

وی با بیان اینکه سرنوشت انقلاب همچون سرنوشت اسلام است به طوری که بدون درک اسلام موجودیت انقلاب هم قابل درک نیست افزود: وقتی پیامبر(ص) پس از هجرت حکومت تشکیل داد ذوق و رفتار جامعه هم تغییر کرد اما برخی دنبال نام و نشان برای خود بودند و برخی می گفتند که اسلام برای ما چه کار کرد و تکرار این حرف ها باعث شد مسلمانان از جای خود بیرون آمدند، همان ها که زندان رفته و شکنجه شده بدند اما طلبکار پیامبر شدند و آنقدر این روند را ادامه دادند که وحی بر پیامبر نازل شد که این قدر منت نگذارید.

این استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه امام خمینی(ره) تمام داشته های خود را با اسلام تعریف کرد و زیر دین اسلام رفت افزود: با این رفتار امام(ره) خداون متعال نیز به بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در اغتشاشات اخیر به دشمن روی خوش نشان ندادند

مردم در اغتشاشات اخیر به دشمن روی خوش نشان ندادند