مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-08فرهنگي

تاثیر التهابات جامعه بر ساخت «اتاقک گلی»


سازندگان فیلم «اتاقک گلی» با اشاره به اینکه در حین ساخت فیلم در برخی مناطق به دلایل امنیتی با محدودیت هایی روبرو بودند بیان کردند که برخی ایرادهای فیلم بخاطر شرایط خاص و همزمانی با التهابات اخیر کشور بود بنابراین موارد غلوآمیز فیلم اصلاح خواهد شد.

- سازندگان فیلم اتاقک گلی با اشاره به اینکه در حین ساخت فیلم در برخی مناطق به دلایل امنیتی با محدودیت هایی روبرو بودند بیان کردند که برخی ایرادهای فیلم بخاطر شرایط خاص و همزمانی با التهابات اخیر کشور بود بنابراین موارد غلوآمیز فیلم اصلاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سانس دوم هشتمین روز جشنواره فیلم فجر، 19 بهمن ماه در سینمای رسانه فیلم دفاع مقدسی اتاقک گلی به کارگردانی محمدعلی عسگری به نمایش درآمد و نشست مطبوعاتی آن هم با حضور کارگردان و نیز داود صبوری تهیه کننده، پدرام کریمی نویسنده، حسن نجفی مدیر جلوه های ویژه بصری، محسن خدابخشی طراح صحنه و فاطمه صفری طراح لباس برگزار شد.

در این نشست، محسن خدابخشی طراح صحنه با اشاره به ساخت یک روستا و بازسازی روستای دیگر بیان کرد: در این فیلم ادوات زیادی استفاده کردیم که به نوعی در پروژه های دفاع مقدس رکوردشکن بود و حدود چهار ماه بازسازی فضاها طول کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر التهابات جامعه بر ساخت «اتاقک گلی»

تاثیر التهابات جامعه بر ساخت «اتاقک گلی»