مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-08اجتماعي

جشنواره ملی شهر برفی «کوهرنگ» به تعویق افتاد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ به علت پیش بینی بارش در هفته آینده به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان گفت: به علت پیش بینی بارش برف در هفته آینده و صدور هشدار زرد از سوی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ به زمان دیگری موکول شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا با هماهنگی های انجام شده از سوی مسئولان مرتبط با برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ قرار شد تا این جشنواره پس از بارش ها و در شرایط آب و هوایی بهتری برگزار شود.

جیلان اظهار کرد: به همین منظور زمان جدید و قطعی برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان کوهرنگ به زودی اطلاع رسانی می‎شود.

وی یادآور شد: طرح های ارائه شده برای شرکت در نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ باید در قالب شهادت، ایثار، فداکاری و موضوع های آزاد (گردشگری – تاریخی) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی شهر برفی «کوهرنگ» به تعویق افتاد

جشنواره ملی شهر برفی «کوهرنگ» به تعویق افتاد