مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-08اجتماعي

دانش آموزان تحت تاثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان ما در دو سال گذشته تحت تأثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند و سرعت حرکت به سمت مفاد سند تحول بنیادین کاهش قابل توجهی یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار گرفتند و دچار فقر حرکتی شدند سرعت حرکت به سمت مفاد سند تحول بنیادین کاهش قابل توجهی یافت و یکی از راهکارها برای جبران این افت سرعت و رسیدن به حیات طیبه توجه به ورزش در آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان طرح شهید سلیمانی را اقدام مطلوبی برای افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان دانست و اضافه کرد: چنین اقدامی باعث می شود که دانش آموزان به فرصت و تجهیزات لازم برای تندرستی دسترسی پیدا کنند.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را دستاورد قرن ها حقیقت جویی، استقلال طلبی، نفی استبداد و نفی استکبار دانست و اذعان داشت: به تعبیر حضرت امام (ره) انقلاب ما معجزه قرن بود، چرا که بعد از جنگ جهانی دوم و پیروزی نظام دنیاگرا و سکولار نظمی بر جهان حاکم شد که مبتنی بر نفی دین و دین ستیزی بود و تمام کشورها باید تابع غرب یا شرق می شدند؛ در چنین وضعیتی انقلاب اسلامی بدون حمایت قدرت های غربی و شرقی پیروز شد و معادلات را تغییر داد.

ابراهیمی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را توجه به نظر، اراده و رأی مردم دانست و بیان داشت: در سال 1358 بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان تحت تاثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند

دانش آموزان تحت تاثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند