مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:252023-02-08سياسي

تجدید پیمان مسؤولان شهرقدس با آرمان های امام خمینی(ره)


جمعی از مسؤولان شهرستان قدس در هشتمین روز از دهه فجر با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان های امام تجدید پیمان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، جمعی از مسؤولان شهرستان قدس در هشتمین روز از دهه فجر با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان های امام تجدید پیمان کردند.

  حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرقدس در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امام خمینی(ره) نه فقط بر ملت ایران بلکه بر همه بشریت و ملت های آزاده معاصر حق بزرگی دارند، چراکه با پیروزی انقلاب اسلامی به ملت های دنیا جرات داد که از حق آزادی و آزادگی خود استفاده کنند و بیداری اسلامی در منطقه شکل گیرد.

وی گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تفاوت میان رابطه امام و امت با مردم و سلطنت را برای جهانیان مشخص کرد و کارآمدی نظام دینی و حکمرانی الهی را در قالب جمهوری اسلامی ایران به دنیا معرفی کرد ما مدیون امام راحل هستیم.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) در جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی افزود: این حرکت تجدید قوای معنوی است تا راه نورانی خدمت و عدالت را در سایه عقلانیت پیموده و به مردم خدمت رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید پیمان مسؤولان شهرقدس با آرمان های امام خمینی(ره)

تجدید پیمان مسؤولان شهرقدس با آرمان های امام خمینی(ره)