مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-08سياسي

آب آشامیدنی سالم به روستای سلوکلو رسید


هم زمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین بهره برداری از طرح آب رسانی به روستای سلوکلو با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کمیجان هم زمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین بهره برداری از طرح آب رسانی به روستای سلوکلو با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه روح الله استان و فرماندار کمیجان و.

برگزار شد.

این پروژه به همت سازمان بسیج سازندگی استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی به بهره برداری رسید و مشکل آب شرب روستای سلوکلو و تعدادی دیگر از روستاهای منطقه به فضل الهی برطرف شد.

آغاز بهره برداری از پروژه جهاد آب رسانی شرب در 22 روستا در سطح استان مرکزی سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از پروژه جهاد آب رسانی در 22 روستای استان گفت: یکی از مهمترین اولویت های سپاه و بسیج در روستاها احیا و بازگرداندن امید و حیات است و در این راستا اجرای پروژه های آب رسانی شرب و کشاورزی، ایجاد اشتغال و افزایش سطح زیر کشت و اقدامات دیگر در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی سالم به روستای سلوکلو رسید

آب آشامیدنی سالم به روستای سلوکلو رسید