مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-08سياسي

آتش به اختیاری پزشکان سمنانی/ جهاد در زندان؛ برنامه جدید پزشکان بسیجی


پزشکان جهادگر سمنانی این بار تصمیم گرفتند به بهانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در ندامتگاه مرکزی سمنان، به مددجویان این زندان کمک کرده و اقدامات درمانی را در زندان گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، تیم های جهادی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با حضور در ندامتگاه مرکزی در تلاش هستند تا برای رفع مشکلات زندانیان، اقدامات ویژه ای را انجام دهند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان عصر امروز در حاشیه این اقدام جهادی در جمع خبرنگاران گفت: همکاران ما در بخش بهداشت و درمان اداره کل زندان های استان سمنان در تلاش هستند تا بتوانند بهترین خدمات درمانی را به زندانیان ارائه دهند.

کهربایی با بیان اینکه حضور نیروهای جهادی در زندان بسیار تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: حضور تیم های تخصصی پزشکی بخش عمده ای از مشکلات درمانی زندانیان را رفع خواهد کرد و از اعزام های بی مورد به بیمارستان جلوگیری می شود.

مدیرکل زندان های استان سمنان با اشاره به اینکه این تیم ها از سوی بسیج جامعه پزشکی استان امروز در ندامتگاه مرکزی حضور پیدا کرده اند، افزود: این تیم پزشکی در سه گروه پزشک متخصص زنان، پزشک متخصص داخلی و گروهی از روانشناسان در زندان حضور پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به اختیاری پزشکان سمنانی/ جهاد در زندان؛ برنامه جدید پزشکان بسیجی

آتش به اختیاری پزشکان سمنانی/ جهاد در زندان؛ برنامه جدید پزشکان بسیجی