مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-08ورزشي

چمن دستگردی کار را برای ما دشوار کرد/ از حفظ روند پیروزی خوشحال هستم


مهاجم تیم فوتبال تراکتور با اظهار نارضایتی از وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی در دیدار مقابل هوادار تهران، تاکید کرد: سه امتیاز این مسابقه برای ما مهم بود و خدا را شکر که توانستیم پیروز میدان شویم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مهاجم تیم فوتبال تراکتور با اظهار نارضایتی از وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی در دیدار مقابل هوادار تهران، تاکید کرد: سه امتیاز این مسابقه برای ما مهم بود و خدا را شکر که توانستیم پیروز میدان شویم.

مهدی هاشمی نژاد پس از پیروزی تراکتور مقابل هوادار تهران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود که خدا شکر موفق به کسب پیروزی و این سه امتیاز شدیم، به نظرم ناهمواری و نامناسب بودن زمین چمن باعث شد تا نتوانیم عملکرد مدنظرمان را ارائه دهیم و کار ما را با دشواری روبه رو کرد.

وی در رابطه با حضور 90 دقیقه خود در ترکیب تراکتور گفت: در تیم ما در کنار رفاقت، رقابت سالم بین بازیکنان وجود دارد و تلاش می کنیم تا به کمک تیم بیاییم و خوشحال هستم که توانسته ام در بازی امروز در ترکیب اصلی قرار بگیرم و در خدمت تیم بزرگ تراکتور باشم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ام را در این بازی انجام دادم و از این بابت خوشحالم که توانستیم هوادار تهران را شکست داده و روند پیروزی هایمان را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمن دستگردی کار را برای ما دشوار کرد/ از حفظ روند پیروزی خوشحال هستم

چمن دستگردی کار را برای ما دشوار کرد/ از حفظ روند پیروزی خوشحال هستم