مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-08حوادث

باند جعل اسناد ملکی باارزش 10 هزار میلیاردی در مازندران متلاشی شد


فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند جعل اسناد ملکی به ارزش و مبلغ 10 هزار میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با تشکیل باند جعل اسناد تحت پوشش مشاور املاک از آنان کلاهبرداری کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از تعدادی مالباخته دریافتند، متهمان به جعل اسناد، املاک با ارزش را در سطح شهرستان های مرکزی استان شناسایی و با تنظیم مبایعه نامه با خالی گذاشتن بخش هایی از مندرجات آن از مالک امضا اخذ و مبالغی از ثمن معامله را نیز پرداخت و بدلیل واهی از تحویل مبایعه نامه خودداری و در ادامه نسبت به جعل (الحاق) مندرجات و کلاهبرداری از مالباختگان اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در مراحل رسیدگی به پرونده با دستور قضایی پروانه فعالیت مشاور املاک آنان نیز به دلیل تخلفات باطل شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد شکات و بیم متواری شدن متهمان، درخواست جلب و دستگیری متهمان اخذ و طی یک عملیات سریع و غافلگیرانه، 8 متهم پرونده دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل اسناد ملکی باارزش 10 هزار میلیاردی در مازندران متلاشی شد

باند جعل اسناد ملکی باارزش 10 هزار میلیاردی در مازندران متلاشی شد