مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-08ورزشي

یک تیم از کورس قهرمانی افتاد/ پرسپولیس رقیب سنتی را خوشحال نکرد!


در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدارهای این هفته از رقابتها روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد که سه تیم مدعی قهرمانی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سرگذاشتند اما گل گهر در آخرین شانس هایش برای مدعی ماندن برابر تیم مس کرمان به تساوی رسید تا حدود زیادی از کورس عقب بماند و امیدهایش برای قهرمانی کم رنگ شود.

در یکی از دیدارهای روز سه شنبه شاگردان ساپینتو در ورزشگاه آزادی تهران روند خوب دیدارهای گذشته را ادامه دادند و تیم قعرنشین لیگ را با سه گل شکست دادند تا همچنان یکی از شانس های قهرمانی در لیگ برتر باشند.

در این دیدار مهدی قایدی بهترین بازیکن زمین بود و نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت.

مهدی قایدی با زدن دو گل مرد اول استقلال برابر نفت مسجدسلیمان بود در حالی که استقلال امیدوار بود پرسپولیس برابر صنعت نفت امتیاز بدهد تا فاصله اش با آبی ها کم شود، شاگردان گل محمدی در آبادان به برتری رسیدند تا همچنان مدعی اصلی قهرمانی در کنار سپاهان باشند.

شیخ دیاباته با دو گلی که زد نقش پررنگی در پیروزی پرسپولیس داشت در انتهای جدول هم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با شکست برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیم از کورس قهرمانی افتاد/ پرسپولیس رقیب سنتی را خوشحال نکرد!

یک تیم از کورس قهرمانی افتاد/ پرسپولیس رقیب سنتی را خوشحال نکرد!