مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-08سياسي

حفظ کیان بانوان از مسوولیت های حوزه علمیه خواهران است


یکی از مسئولیت های سنگین حوزه خواهران حفظ کیان بانوان و رسالت آن ها در عرصه هایی مانند عرصه های اجتماعی است که می توانند حضور پیدا کنند.

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: یکی از مسئولیت های سنگین حوزه خواهران حفظ کیان بانوان و رسالت آن ها در عرصه هایی مانند عرصه های اجتماعی است که می توانند حضور پیدا کنند.

آیت الله سید محمد سعیدی، 19 بهمن در دیدار با مسئولان حوزه های علمیه خواهران با توصیه به مدیران حوزه در خصوص حفظ شعائر دینی، عنوان کرد: یکی از مسئولیت های سنگین حوزه خواهران حفظ کیان بانوان و رسالت آن ها در عرصه هایی مانند عرصه های اجتماعی است که می توانند حضور پیدا کنند، هر چقدر این حضور تقویت شود، دوستان و مومنین شاد و دشمنان نیز برای مبارزه با شما مصمم تر می شوند.

وی وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم را فرصت مغتنم و مهمی برای مدیران و طلاب حوزه دانست و ادامه داد: شما در این شهر در محضر بانویی هستید که مسئولیت را بر شما سنگین تر می کند و برکات کارتان نیز بیشتر است.

سعیدی بر استفاده از تجربه های مدیران قبلی و تعامل با آن ها تاکید کرد و گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آمادگی دارد تا با حوزه های علمیه همکاری کند و به انتقال تجربه و تعامل بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کیان بانوان از مسوولیت های حوزه علمیه خواهران است

حفظ کیان بانوان از مسوولیت های حوزه علمیه خواهران است