مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-08اقتصادي

اولین طرح خدمات بیمه ای فرهنگیان عضو صندوق ذخیره


مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه ای میعاد در راستای سیاست خدمات اقتصادی به اعضای صندوق برای ارائه خدمات بیمه سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا نجف پور کردی در مراسم رونمایی از طرح میعاد که با همکاری یکی از شرکت های بیمه ای کشور اجرا می گردد، گفت؛ این طرح فاخر، از جمله طرح های بیمه ای خلاقانه در قالب بسته های معیشتی و کاملاً رقابتی در صنعت بیمه ای کشور برای فرهنگیان عزیز عضو صندوق می باشد.

وی اعلام کرد طرح بیمه مستمری ویژه بازنشستگان، در چارچوب سیاست ها و اهداف کلان و برنامه های راهبردی مؤسسه و به منظور تحقق بخشی از انتظارات و خواسته های فرهنگیان عزیز به اجرا گذاشته شده است.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به ویژگی ها و مزایای طرح میعاد اشاره و اعلام کرد: مزایای این طرح شامل پرداخت مستمری ماهانه به حساب بیمه شده، استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی و امکان برخورداری از تخفیفات حداکثری در کلیه رشته های بیمه ای می باشد.

نجف پور کردی سایر مزایای این طرح را شامل مستمری مادام العمر و همچنین امکان خرید سایر بیمه نامه های مورد نیاز بیان کرد و گفت: فرهنگیان در شرف بازنشستگی عضو مؤسسه می توانند قبل از بازنشستگی از طریق دفاتر نمایندگی مؤسسه در استان ها و یا ادارت آموزش و پرورش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین طرح خدمات بیمه ای فرهنگیان عضو صندوق ذخیره

اولین طرح خدمات بیمه ای فرهنگیان عضو صندوق ذخیره