مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-08پزشكي

شعار ما باید فراهم آوردن زیست کریمانه برای دانشجویان باشد


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: شعار ما باید فراهم آوردن زیست کریمانه و امکانات لازم برای تامین آرامش و نشاط فرهنگی برای دانشجویان باشد.

- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: شعار ما باید فراهم آوردن زیست کریمانه و امکانات لازم برای تامین آرامش و نشاط فرهنگی برای دانشجویان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس شیراوژن امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی، رفاهی و خوابگاه های دانشجویی در 20 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی، اظهار داشت: نیازهای جدی در حوزه اسکان، خوابگاه های دانشجویی و تغذیه وجود دارد که با حضور مدیران جهادی، با انگیزه و تحول گرا در دانشگاه ها و عزم و اراده و توجه ویژه وزیر بهداشت در مسائل فرهنگی و معیشتی برطرف می شود.

وی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی و دانشجویی در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد که امروز نیز 28 پروژه عمرانی، افتتاح شد.

وس ادامه داد: در طول یک سال و نیم گذشته اقدامات فراوانی در حوزه رفاهی دانشجویان انجام شده که دو برابر شدن کمک هزینه های تحصیلی برای دستیاران، افزایش کمک هزینه دانشجویان، کارورزان، فوق تخصص ها و ودیعه مسکن متاهلین بخشی از آنها است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت ها، متناسب با گام اول انقلاب اسلامی بوده اما دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار ما باید فراهم آوردن زیست کریمانه برای دانشجویان باشد

شعار ما باید فراهم آوردن زیست کریمانه برای دانشجویان باشد