مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-08فرهنگي

20 فیلم در سینماهای غدیر و بهمن شهرکرد اکران می شود


شهرکرد_سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال قریب به 20 فیلم در فاصله زمانی 17 تا 24 بهمن در سینما غدیر و پردیس سینما بهمن به نمایش درخواهد آمد.

- پیام احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: امسال هم استان چهار محال و بختیاری از رویداد جشنواره فیلم فجر بی نصیب نیست و قریب به 20 فیلم در فاصله زمانی 17 تا 24 بهمن در سینما غدیر و پردیس سینمایی بهمن به نمایش در خواهد آمد.

احمدی با اشاره به اینکه سینما هم مانند هر رسانه دیگر با مخاطبین خود زنده است و با آنها رشد محتوایی و رشد زیر ساختی می کند بیان داشت: در شهرکرد قریب به یک هزار و در بروجن قریب به 800 صندلی سینما وجود دارد که از این بین تنها حدود 400 صندلی در شهرکرد عملیاتی است و ما بقی مناطق استان از این نعمت محروم اند.

وی اذعان داشت: تنها سینماب فعال استان در سال گذشته به طور متوسط در هر سئانس 17 صندلی و در ده ماه سال جاری 25 صندلی مشتری داشته است.

احمدی با تاکید بر اینکه استقبال مخاطب بسیار تعیین کننده است گفت: استقبالی که امیدوارم در جشنواره فیلم فجر امسال خودی نشان دهد تا موتور محرکه افزایش سالن های سینمایی استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 فیلم در سینماهای غدیر و بهمن شهرکرد اکران می شود

20 فیلم در سینماهای غدیر و بهمن شهرکرد اکران می شود