مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-08سياسي

بسیاری از امتیازات غرب به کشور های منطقه به دلیل پیشرفت ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 19 بهمن ماه) مراسم رونمایی از کتاب «کارنامه منتشر نشده» با حضور علی بهادری جهرمی، - سخنگوی دولت گفت: بسیاری از امتیازاتی که از جانب قدرت های غربی به خیلی از کشور های رقیب ما در منطقه داده شده، به دلیل دستاورد های جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 19 بهمن ماه) مراسم رونمایی از کتاب کارنامه منتشر نشده با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت و سید محسن دهنوی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

بهادری جهرمی در این نشست با بیان اینکه کتاب کارنامه منتشر نشده سعی دارد تصویری واقعی از ایران بعد از انقلاب ارائه دهد، گفت: این کتاب با استفاده از آمار های بین المللی نوشته شده است که این آمار ها به صورت مقایسه ای کشور ها را ارزیابی می کنند و طبیعتاً نگاه جانبدارانه به جمهوری اسلامی ندارند.

وی با اشاره به دستاورد های کشور در حوزه هایی مانند فرهنگ و مردم سالاری در بعد از انقلاب، خاطرنشان کرد: با این کتاب می توانیم ببینیم که وضعیت جمهوری اسلامی نه تنها در حوزه های گفتمانی انقلاب مانند فرهنگ، بلکه در محور هایی مانند مسائل رفاهی و خدمات عمومی که در آن شبهه و سوال وجود دارد و برای کشور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از امتیازات غرب به کشور های منطقه به دلیل پیشرفت ایران است

بسیاری از امتیازات غرب به کشور های منطقه به دلیل پیشرفت ایران است