مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-08اقتصادي

نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از فروش مواد اولیه قیر در سال آینده تعیین شد


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از مصوبه این کمیسیون درباره تعیین نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از فروش مواد اولیه قیر در سال آینده خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از مصوبه این کمیسیون درباره تعیین نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از فروش مواد اولیه قیر در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در توضیح مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در نشست عصر کمیسیون گفت: کمیسیون تلفیق از نوبت عصر امروز وارد بررسی بخش های هزینه ای لایحه بودجه شده است.

وی توضیح داد: کمیسیون تلفیق تصویب کرد در صورتی که درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز بیشتر از سقف مقرر بودجه باشد، دولت مکلف شده 50 درصد درآمد حاصله را بابت تسویه بخشی از بدهی دولت به صندوق توسعه ملی بدهد و 5 درصد برای حوزه فرهنگی و آموزشی و مابقی برای تقویت طرح های تملک دارایی های سرمایه ای یا همان پروژه های عمرانی به مصرف برسد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: مطالبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک های تجاری بابت اصل و سود تسهیلات پرداختی به شرکت دولتی تابعه وزارت نفت، بابت تامین مالی طرح های بالادستی نفت و گاز در قالب قرارداد جدید فیمابین به مدت یک سال امهال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از فروش مواد اولیه قیر در سال آینده تعیین شد

نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از فروش مواد اولیه قیر در سال آینده تعیین شد