مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-08اقتصادي

جاده مینودشت به گالیکش تا هفته دولت 1402 تعریض می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت با برنامه ریزی انجام شده و تخصیص اعتبار لازم از محل تهاتر نفت، جاده مینودشت به گالیکش تا هفته دولت سال 1402 تعریض خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد دهنوی عصر چهارشنبه در مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، خدماتی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزای مینودشت اظهارکرد: ارتباط دولت سیزدهم و مدیران آن با مردم و حضور در جمع آنها و شنیدن دغدغه ها و مطالبات شأن، به مراتب بهتر از سنوات قبل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: سد نرماب چهل چای با تزریق منابع لازم از محل مصوبات سفر اسفند سال قبل رییس جمهور به گلستان و منابع تهاتر نفت تا پایان سال آینده و تعریض محور مینودشت به گالیکش تا هفته دولت سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار مینودشت هم در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال، هزار و 35 پروژه و طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی با اعتبار تقریبی 380 میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار و 85 نفر در این شهرستان انقلابی افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

محمدتقی قزل سفلی افزود: از مجموع پروژه های دهه فجر مینودشت که ارزش اعتباری آن 70 درصد بیشتر از دهه فجر سال قبل است، 90 پروژه عمرانی با اعتبار 217 میلیارد و 256 میلیون تومان و 945 طرح نیز اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مینودشت به گالیکش تا هفته دولت 1402 تعریض می شود

جاده مینودشت به گالیکش تا هفته دولت 1402 تعریض می شود