مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-08سياسي

رسانه ها ابزار دشمن برای بی اعتقاد کردن جوانان نسبت به اسلام است


دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی برنامه های متعددی برای تضعیف اعتقادات دینی جوانان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری عصر چهار شنبه در همایش بصیرتی ائمه جماعات شهرستان بجنورد که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مساجد از ابتدای انقلاب اسلامی همواره نقش ویژه ای در وحدت و پیروزی مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان داشته اند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بنابراین از این ظرفیت برای تقویت ارزش های دینی نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن استفاده شود.

وی افزود: دشمن در سال های اخیر با بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی برنامه های متعددی برای تضعیف اعتقادات دینی جوانان اجرایی کرده است و هدفی جز بی تفاوتی این قشر نسبت به ارزش های اسلامی ندارد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: متأسفانه دشمنان با بازنشر برخی اخبار و فیلم های دروغ در فضای مجازی بر اذهان برخی از جوانان ما نیز تأثیر گذاشته اند و ایجاب می کند برای مقاوم سازی در برابر این هجمه های فرهنگی همه پای کار بیایند و با ارائه برنامه هایی مطلوب قشر جوان به سمت مساجد جذب شود.

امام جمعه بجنورد برخورد مناسب با جوانان، برقراری جلسات ویژه این قشر، اهمیت و توجه به موقعیت آن ها در مساجد و تقویت پایگاه های بسیج در مساجد را از جمله راهکارهای جذب جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها ابزار دشمن برای بی اعتقاد کردن جوانان نسبت به اسلام است

رسانه ها ابزار دشمن برای بی اعتقاد کردن جوانان نسبت به اسلام است