مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-08سياسي

دعوت دوباره «پایش» از قربانزاده و توضیح درباره حاشیه پیش آمده


در پی حاشیه های پیش آمده درباره ترک برنامه زنده تلویزیونی توسط حسین قربانزاده، رییس کل سازمان خصوصی سازی کشور، روابط عمومی برنامه «پایش» ماجرا را از منظر خود تشریح کرد.

- دعوت دوباره پایش از قربانزاده و توضیح درباره حاشیه پیش آمده در پی حاشیه های پیش آمده درباره ترک برنامه زنده تلویزیونی توسط حسین قربانزاده، رییس کل سازمان خصوصی سازی کشور، روابط عمومی برنامه پایش ماجرا را از منظر خود تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در توضیحی که روابط عمومی برنامه پایش نوشته و به رسانه ها ارسال کرده، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم برنامه تلویزیونی پایش ضمن عذرخواهی از آنچه که به دلیل برخی ناهماهنگی ها در برنامه مورخ 1401/11/18 پایش اتفاق افتاد اعلام می دارد، همکاران این برنامه با رویکرد استفاده از هم اندیشی نخبگان برای کمک به پیشرفت اقتصادی ایران اسلامی، بررسی طرح مولدسازی دارایی های دولت را که در چند وقت اخیر پرسش هایی پیرامون آن مطرح شده و موجب سوء استفاده بدخواهان قرار گرفته در دستور کار قرار داد و از متولی اصلی اجرای طرح یعنی جناب آقای دکتر حسین قربان زاده، رییس محترم سازمان خصوصی سازی جهت حضور در برنامه دعوت کرد.

اما نظر به اقتضای برنامه های زنده و تصمیمات قبل از برنامه و در راستای طرح مستقیم برخی سوالات و شبهات توسط یکی از منتقدان ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دوباره «پایش» از قربانزاده و توضیح درباره حاشیه پیش آمده

دعوت دوباره «پایش» از قربانزاده و توضیح درباره حاشیه پیش آمده