مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-08سياسي

کاهش ازدواج و فرزندآوری ابعاد اجتماعی و روانی دارد


معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان، یکی از دلایل کاهش فرزندآوری و پایین بودن نرخ ازدواج را ابعاد اجتماعی و روانی دانست و تصریح کرد: دغدغه بسیاری از زوج های جوان برای ازدواج مباحث مالی نیست.

- مرتضی نورسته در جمع خبرنگاران، از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع جمعیت و فرزندآوری با سخنرانی دکتر صالح قاسمی، پژوهشگر حوزه جمعیت خبر داد و اظهار کرد: توجه به فرزندآوری یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از پیرترین کشورهای جهان براساس آمار است که قطعا کشور را در آینده با مشکل مواجه خواهد کرد.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب استان گیلان به لحاظ جمعیت، گفت: استان گیلان در حوزه جمعیت شرایط ویژه ای داشته و یکی از پیرترین استان های کشور است که نرخ ازدواج در این استان بسیار پایین است لذا چنین شرایطی نیاز به کار ویژه دارد و هر دستگاه باید به تکالیف خود در این زمینه عمل کند.

نورسته با تاکید بر لزوم توجه به برنامه استکبار برای کاهش جمعیت در جمهوری اسلامی افزود: امروزه در حالی که در کشورهای غربی، برنامه های گسترده ای برای افزایش جمعیت و تشویق خانواده ها برای فرزندآوری طراحی و اجرا می شود، در عین حال همین کشورهای غربی، نسخه کاهش جمعیت و کنترل موالید را برای کشورهای اسلامی و جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ازدواج و فرزندآوری ابعاد اجتماعی و روانی دارد

کاهش ازدواج و فرزندآوری ابعاد اجتماعی و روانی دارد