مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-08اقتصادي

سرمایه گذاری 7000 میلیارد تومانی در زیرساخت های برق مازندران


طی یکساال گذشته هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در صنعت برق استان صورت گرفت و تحولات شگرفتی در این زمینه ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های برق منطقه ای استان با اشاره به تحولات شگرف در صنعت برق استان اظهار داشت: قبل از انقلاب شمار مشترکان تجاری و صنعتی در استان محدود بود درحالی که امروز سه هزار مگاوات نیروگاه در استان احداث شد و تمامی شهرها و روستاهای استان از برق بهره مند بودند.

وی با بیان این که قبل از انقلاب هیچ نیروگاه برق در استان فعال نبود، گفت: در آن دوره فقط شش درصد روستاهای استان از نعمت برق بهره مند بودند و در تمام دوران قبل از انقلاب 19 پست انتقال و فوق توزیع در استان وجود داشت اما طی 44 سال بعد از انقلاب اسلامی 140 دستگاه پست با رفیت 18 هزار و 575 مگاوولت آمپر نصب شده است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست های دولت به صفررسیدن خاموشی برق خانگی است و امسال برای اولین بار در بخش خانگی در تابستان هیچ خاموشی نداشتیم و در آینده نزدیک در بخش صنعتی نیز نباید خاموشی برق اعمال شود.

استاندار مازندران با اظهار این که مکتب و سیره عملی حضرت امام راحل مدیریت جهادی است، بر لزوم ترویج این مدیریت تاکید کرد و افزود: طی یکسال گذشته سرمایه گذاری هفت هزار و 300 میلیارد تومانی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 7000 میلیارد تومانی در زیرساخت های برق مازندران

سرمایه گذاری 7000 میلیارد تومانی در زیرساخت های برق مازندران