مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-08اقتصادي

اصفهان فاقد زیرساخت های ریلی به شهرهای جنوبی کشور


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اعلام اینکه زیرساخت ریلی از استان اصفهان به شهرهای جنوبی وجود ندارد، گفت: روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار تردد در مسیرهای استان اصفهان انجام می شود که این حجم تردد و گاهی تخلفات ناشی از اضافه تُناژ به راه ها آسیب می رساند.

- فرزاد دادخواه، امروز (چهارشنبه، 19 بهمن ماه) در نشست خبری درباره فعالیت های اخیر این اداره در جاده های استان اصفهان، اظهار کرد: اصفهان چهارراه ترانزیت کشور است و این شرایط محاسن و معایبی دارد.

بالغ بر 54 میلیون تُن بار در هر سال از استان اصفهان جابجا می شود که بیش از 10 هزار بارنامه در هر روز در این استان صادر شده و بالغ بر 7 میلیون و 200 هزار مسافر نیز از این استان جابجا می شود.

وی با اعلام اینکه روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار تردد در مسیرهای استان اصفهان انجام می شود که این حجم تردد و گاهی تخلفات ناشی از اضافه تناژ به راه ها آسیب می رساند، افزود: عمده تخلفات تُناژ حاصل از بار معادن است، هر یک تن اضافه تناژ به صورت تصاعدی روکش راه ها را از بین می برد و به ابنیه جاده خسارت وارد می کند.

در خصوص اضافه تناژ بار معادن در جلسه هفته گذشته شورای معادن استان مصوب شد که معادن نصب باسکول و اخذ بارنامه و نصب باسکول و جلوگیری از اضافه تناژ در خروجی معادن را در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان فاقد زیرساخت های ریلی به شهرهای جنوبی کشور

اصفهان فاقد زیرساخت های ریلی به شهرهای جنوبی کشور