مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-08سياسي

مهم ترین قدرت نرم کشور، منابع انسانی است


منابع انسانی از جمله بازنشستگان، مهم ترین و بزرگ ترین ابزارهای قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: منابع انسانی از جمله بازنشستگان، مهم ترین و بزرگ ترین ابزارهای قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند.

علی نظری در نخستین گردهمایی بازنشستگان ادوار دانشگاه لرستان که همزمان با ایام دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برای هر کشوری و هر حاکمیتی، مهم ترین منابع قدرت، منابع انسانی است.

وی افزود: قدرت نرم منابع انسانی کشور بود که انقلاب اسلامی ایران را ایجاد کرد و در عرصه های مختلف پس از انقلاب اسلامی نیز در عرصه های گوناگون، حضور اثرگذار داشت و دارد.

نظری تصریح کرد: بازنشستگان و منابع انسانی در همه ابعاد خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و فرهنگی از منابع بزرگ و اثرگذار قدرت نرم جامعه و کشور محسوب می شوند.

این مسئول ادامه داد: برای دانشگاه لرستان، باعث افتخار است که نخستین گردهمایی بازنشستگان ادوار این دانشگاه را برگزار کرد؛ زیرا تکریم بازنشستگان، رسالت دینی، اخلاقی و انسانی است.

وی بیان کرد: براساس آموزه های حضرت امام علی(ع)، مشورت کردن با دیگران و استفاده از تجربیات آن ها، شریک شدن در عقل ها، تجربه ها و خردجمعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین قدرت نرم کشور، منابع انسانی است

مهم ترین قدرت نرم کشور، منابع انسانی است