مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-08اقتصادي

ظرفیت مخازن آب قائمشهر 60 درصد افزوده شد


مدیر آب و فاضلاب قائمشهر با اشاره به افزایش 60 درصدی ظرفیت مخازن آب شهرستان گفت: شبکه های فرسوده آبرسانی بازسازی می شود.

- مصطفی زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر از کلنگ زنی تعویض خطوط اصلی آبرسان شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: این اتفاق بسیار مهمی است که در شهرستان در حال اجراست و سایز لوله ها از 400 تا 1200 اینچ تعویض می شوند.

زمانی همچنین از افزودن 60 درصدی ظرفیت مخزن آب شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بمنظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان به طور مستقیم و دو میلیارد تومان بطور غیر مستقیم از کف مخزن شهرستان عملیات برداشت صورت گرفت و حدود 60 درصد به ظرفیت مخزن اضافه شد و با اجرای این طرح ظرفیت مخزن به 21 میلیون لیتر مکعب آب رسید.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان قائمشهر با اشاره به تعویض شبکه فرسوده منطقه شهدای بالاتجن، روستای کاوان آهنگر، ملک خیل و حاجیکلا ارزلو، گفت: در ایام دهه مبارک فجر شبکه های آبرسانی فرسوده این روستاهابه طول 38 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد تومان، تعویض و مرمت شد.

وی همچنین از کلنگ زنی جمع اوری فاضلاب در یکی از خیابان های قائمشهر در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: در این طرح آب فاضلاب جمع آوری و به سمت تصفیه خانه هدایت می شود که مبلغ 800 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مخازن آب قائمشهر 60 درصد افزوده شد

ظرفیت مخازن آب قائمشهر 60 درصد افزوده شد