مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-08فرهنگي

سومین روز سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان


جشنواره فیلم فجر در اصفهان و در سومین روز خود، با نمایش فیلم های سینمایی «عطر آلود» و «هوک» در سینما فلسطین و «چرا گریه نمی کنی» و «جنگل پرتقال» در پردیس سینمایی ساحل ادامه پیدا می کند.

- ایسنا/اصفهان جشنواره فیلم فجر در اصفهان و در سومین روز خود، با نمایش فیلم های سینمایی عطر آلود و هوک در سینما فلسطین و چرا گریه نمی کنی و جنگل پرتقال در پردیس سینمایی ساحل ادامه پیدا می کند.

امروز (چهارشنبه 19 بهمن ماه) و در روز سوم از سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان، فیلم های هوک ساخته حسین ریگی ساعت 18:30 و عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم دوست ساعت 21 هردو در سینما فلسطین و فیلم های چرا گریه نمی کنی اثری از علیرضا معتمدی ساعت 18:30 و جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان ساعت 21 هر دو در پردیس سینمایی ساحل اکران می شوند.

هوک حسین ریگی، کارگردانی از سیستان و بلوچستان است که هوک را در همان خطه روایت کرده است، او که اولین بار با فیلم سینمایی لیپار به سینما معرفی شد و حالا در فیلم تازه خود توجه به اصالت و نگاه به منطقه بومی جغرافیای زیسته خود را یکی از محوری ترین انگیزه هایش برای فیلم سازی معرفی کرده است.

در خلاصه داستان هوک آمده؛ دو برادر ورزشکار بلوچ برای رسیدن به آرزوهای بلندپروازانه خود تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین روز سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان

سومین روز سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان