مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-08سياسي

همه از خود بپرسند، چرا باید 400 رسانه بیگانه دلسوزِ ایران شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 400 رسانه فارسی زبان علیه ایران گفت: همه باید از خود این سوال را بپرسند که چرا این 400 رسانه دلسوز ایران شده اند و هزینه هنگفت این رسانه ها از کدام کشورها و با چه هدفی تامین می شود.

- همه از خود بپرسند، چرا باید 400 "رسانه بیگانه" دلسوزِ ایران شوند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 400 رسانه فارسی زبان علیه ایران گفت: همه باید از خود این سوال را بپرسند که چرا این 400 رسانه دلسوز ایران شده اند و هزینه هنگفت این رسانه ها از کدام کشورها و با چه هدفی تامین می شود.

علی صفدری، امروز(19 بهمن) در آیین جشن انقلاب در مدرسه پسرانه تیزهوشان کرمانشاه، با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در این اغتشاشات رسانه ها نقش کلیدی را برعهده داشتند و 400 رسانه فارسی زبان به انتشار اخبار و اطلاعات از شرایط ایران می پرداختند.

وی افزود: فعالیت 400 رسانه فارسی زبان با هزینه های سنگین و سرسام آور در حالیست که در خود ایران حدود 60 شبکه رادیویی و تلویزیونی فعال است و این سوال مطرح می شود که چرا این تعداد بالای شبکه با این هزینه های سنگین با زبان فارسی و برای مردم ایران فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه از خود بپرسند، چرا باید 400 رسانه بیگانه دلسوزِ ایران شوند

همه از خود بپرسند، چرا باید 400 رسانه بیگانه دلسوزِ ایران شوند