مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-08اقتصادي

تقبل 88 درصدی هزینه های کاشت حلزون شنوایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس سید حسین صفوی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، - خبر داد و ضمن تشریح حمایت های مالی انجام شده در حوزه پیوند عضو، گفت: حمایت از این پیوندها، بیش از یک میلیارد و 500 میلیون یورو، صرفه جویی ارزی برای کشور به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس سید حسین صفوی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، گفت: یکی از اقدامات مهم حمایت هیات امنا از اعمال کاشت حلزون شنوایی بوده است.

به طوری که در زمینه هزینه خرید پروتز معادل 88 درصد کل هزینه کاشت حلزون، از هزینه هر عمل کاشت حلزون شنوایی از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی تقبل می شود.

رکورد در تاریخ 30 ساله کاشت حلزون شنوایی وی از ارائه خدمت کاشت حلزون شنوایی در 16 مرکز کاشت حلزون در سراسر کشور خبر داد و گفت: طرح ملی تحول کاشت حلزون شنوایی از ابتدای شهریور 1401 در راستای تسریع و تسهیل در امر رسیدگی به مشکلات بیماران ناشنوای کاندید عمل کاشت حلزون شنوایی آغاز شد و با دستور وزیر بهداشت، علاوه بر تامین رایگان پروتز حلزون شنوایی، سایر هزینه های اعمال کاشت شامل هزینه هتلینگ بیمارستانی، هزینه حق العمل تیم جراحی و هزینه جلسات گفتار درمانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقبل 88 درصدی هزینه های کاشت حلزون شنوایی

تقبل 88 درصدی هزینه های کاشت حلزون شنوایی