مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-08ورزشي

آغاز همکاری فدراسیون های تنیس و ورزش های دریایی و ساحلی


اولین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش «جام خلیج فارس» آغاز شد.

- اولین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش جام خلیج فارس آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با اشاره به آغاز همکاری با فدراسیون های دارای ورزش های ساحلی گفت: امروز با آغاز لیگ تنیس ساحلی کیش، شاهد آغاز عصر جدیدی در این رشته ورزشی هستیم و توافقات بسیار خوبی برای برگزاری رویدادهای تنیس ساحلی در اقصی نقاط کشور بویژه جزیره زیبای کیش انجام شده است.

شجیع با اشاره به پیشنهاد این فدراسیون مبنی بر برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس ساحلی در اسفندماه در جزیره کیش گفت: خوشبختانه این پیشنهاد از سوی فدراسیون تنیس مورد پذیرش قرار گرفته و اسفندماه و همزمان با مسابقات بین المللی فیوچرز، شاهد برگزاری جایزه بزرگ تنیس ساحلی در جزیره کیش خواهیم بود.

وی همچنین از تدوین طرحی جامع برای توسعه زیرساخت های ورزشی ساحلی برای سراسر کشور خبر داد و افزود: ورزش های ساحلی دارای زیرساخت های بسیار ارزان و در دسترس هستند که می توانند به طیف وسیعی از ورزش های ساحلی پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری فدراسیون های تنیس و ورزش های دریایی و ساحلی

آغاز همکاری فدراسیون های تنیس و ورزش های دریایی و ساحلی