مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-08سياسي

الگوی کشت مؤلفه مهم توسعه دشت قزوین است


رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: پیروی از الگوی کشت بر پایه توسعه و افزایش بهره وری دشت قزوین برنامه پیش روی جهاد کشاورزی قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین عطایی در آیین نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب و افتتاح همزمان 57 طرح کشاورزی استان قزوین صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: نام جهاد کشاورزی با ایثار آمیخته است و این واژه با واژه های نظیر جهاد و ایثار و شهادت در ذهن ها در هم می آمیزد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: مدیریت جهادی تنها یک تئوری نیست بلکه ما موظف هستیم که الگوی مدیریت جهادی را پیاده کنیم و از آن بهره ببریم.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی قزوین 19 شهید، 22 جانباز و تعداد قابل توجهی رزمنده دارد و افتخار دارد که در اقدامات در جهت حفظ انقلاب و دین پیشرو باشد، امروز هم این پیشرو بودن باید در زمینه تولید خود را نشان بدهد.

این مسئول تبیین کرد: همه می دانند کشاورزی قزوین با عنوان دشت قزوین آمیخته شده است، همان طور که در دهه 40 و 50 این دشت پیشگام توسعه کشاورزی کشور بوده و انتظار این است که امروز در موضوع کشاورزی دانش بنیان نیز پیش قدم باشد.

عطایی مطرح کرد: ارتقا بهره وری بدون استفاده از دانش امکان پذیر نیست و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص دشت قزوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی کشت مؤلفه مهم توسعه دشت قزوین است

الگوی کشت مؤلفه مهم توسعه دشت قزوین است