مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-08سياسي

نباید کنترل دختران ما در دست برخی سلبریتی ها باشد


رییس سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر اهمیت بسط یافتن الگو سوم زن مسلمان، گفت: نباید کنترل دختران ما در دست برخی سلبریتی های داخلی و خارجی که مشخص نیست آبشخور نگاهشان از کجا است، - باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مردانی در همایش ملی الگو سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر خلاف نقش زنان در نظام های غربی که نقشی زینتی است، نقش زنان در قوام نهضت های اسلامی، محوری است و در تمام بزنگاه های مهم اجتماعی زنان تاریخ ساز بوده اند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد نقش آفرینی زنان در ابعاد گوناگون علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستیم توضیح داد: شاهد افزایش سهم زنان در کرسی های دانشگاه در رشته های تخصصی پزشکی و در علوم و فناوری های برتر، در حوزه مباحث تعلیم و تربیت و بخش های مدیریتی کلان کشور هستیم.

امروز بانوان مجاهده برای ایران اسلامی افتخار آفرین هستند و شعار زن زندگی آزادی نمی تواند این حضور پر رنگ زنان را نا دیده بگیرد.

مردانی با اشاره به حضور زنان در دانشگاه ها و نقش آفرینی تعداد کثیری از اساتید زن، افزود: اساتید زن فعال و متعبد بهترین الگو برای جامعه دختران ما هستند و این امر باید در جامعه ترویج پیداکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید کنترل دختران ما در دست برخی سلبریتی ها باشد

نباید کنترل دختران ما در دست برخی سلبریتی ها باشد