مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-08سياسي

نوآوری در روایتگری، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های گردشگری یزد


استانداریزد در جریان بازدید از غرفه این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران، کیفیت ارائه، نوع محتواها و غرفه آرایی غرفه های استان را بیانگر اصالت، - ایسنا/یزد استانداریزد در جریان بازدید از غرفه این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران، کیفیت ارائه، نوع محتواها و غرفه آرایی غرفه های استان را بیانگر اصالت، هویت و بافت بسیار ارزشمند میراثی یزد دانست و گفت: نوآوری در روایتگری، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های بی بدیل استان است.

مهران فاطمی در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که با حضور قائم مقام وزارت میراث و رییس فراکسیون گردشگری مجلس انجام شد، گفت: این نمایشگاه ویترین هویت، اصالت، تاریخ، هنر و ارزش های تاریخی و ملی کشور است و با بازدید از آن می توان این ثروت های عظیم موجود در کشور را نگریست.

وی در ادامه وجه تمایز این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره قبلی را ابتکار و نوآوری به ویژه در غرفه آرایی و تولید محتوا عنوان کرد.

استاندار با اشاره به غرفه داری تمام شهرستان های استان در این نمایشگاه، اظهار کرد: کیفیت محتوا و غرفه آرایی ها بیانگر اصالت، هویت و بافت بسیار ارزشمند میراثی استان یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری در روایتگری، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های گردشگری یزد

نوآوری در روایتگری، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های گردشگری یزد