مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-08اقتصادي

آغاز بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی در 22 روستای استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی شرب در 22 روستای استان مرکزی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی ظهر چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی در 22 روستای استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های سپاه و بسیج در روستاها احیا و بازگرداندن امید و حیات است و در این راستا اجرای پروژه های آبرسانی و کشاورزی، ایجاد اشتغال و افزایش سطح زیر کشت و اقدامات دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه خودکفایی و توانمند سازی مهمترین رویکرد سپاه و بسیج در اجرای مأموریت ها است، افزود: فعالیت های محرومیت زدایی مبتنی بر مشارکت مردم و پای کار آوردن ظرفیت ها همراه با روحیه جهادی است.

کریمی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال بیش از 82 پروژه محرومیت زدایی در بخش های مختلف در سطح استان مرکزی به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه ها شامل احداث واحد مسکونی، پروژه های آبرسانی شرب، آب کشاورزی، قنات، کانال انتقال و استخر ذخیره آب، آسفالت راه روستایی و یادمان شهدا هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه آبرسانی یکی از اولویت های مهم برنامه های سپاه و بسیج است و در راستای اجرای پروژه جهاد آبرسانی 22 روستا در سطح استان هدف گذاری و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی در 22 روستای استان مرکزی

آغاز بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی در 22 روستای استان مرکزی