مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-08سياسي

با 45 روز تبلیغ در تلویزیون رکورد فروش کتاب کودک را شکستیم!


یکی از ناشران حوزه کودک معتقد است حمایت ها از بخش خصوصی عموما تبدیل به شعار شده است و در مرحله عمل موانعی برسرراه تولیدکننده قرار می گیرد که او را دلسرد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا معدنی از فعالان حوزه نشر کودک که یکی از مشارکت کنندگان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است، عمده فعالیتش در حوزه مجلات، کتاب و شخصیت های انیمیشن و محصولات آن در حوزه کودک قرار می گیرد.

معدنی درباره اثربخشی برپایی نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در جامعه بیان کرد: قطعا برگزاری نمایشگاه ها تاثیر دوچندان دارد.

ما در دوره های قبلی که در نمایشگاه حضور داشتیم، شاهد بودیم که غیر از بحث فروش، دیده شدن و معرفی محصولات با کیفیت ایرانی در این نمایشگاه ها نیز شکل جدی به خود می گیرد.

هرچقدر هم که بگوییم دوران دیجیتال و فضای مجازی و فروش آنلاین است اما در نهایت محصول فیزیکی که خانواده برای فرزندش می خواهد خریداری کند را باید از نزدیک ببیند، لمس کند، ورق بزند و از کیفیت و محتوای آن مطلع شود که برگزاری نمایشگاه در این زمینه بسیار اثربخش خواهد بود.

این ناشر در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه حمایت در این زمینه از بخش خصوصی صورت می گیرد، توضیح داد: یک موضوع، تلاش بخش خصوصی است و موضوع دیگر همراهی و همکاری ارگان ها و نهادهای دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 45 روز تبلیغ در تلویزیون رکورد فروش کتاب کودک را شکستیم!

با 45 روز تبلیغ در تلویزیون رکورد فروش کتاب کودک را شکستیم!