مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-08اجتماعي

بازدید 1200 دانش آموز قزوینی از یادمان های دفاع مقدس


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تاکنون 1200 دانش آموز دختر از شهرستان های استان قزوین به اردوی راهیان نور اعزام شده و در حال حاضر در یادمان های عملیاتی جنوب کشور حضور دارند.

- سرهنگ ابراهیم رسولی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طلاییه خاک متبرک شده از خون شهیدان انقلاب اسلامی است که دانش آموزان استان قزوین با پای برهنه و با پای دل در این یادمان ها قدم گذاشته اند.

وی افزود: بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا، امروز حضور پر رنگ و پر از معنویت دانش آموزان استان قزوین در این یادمان ها دیده می شود.

برای حضور در یادمان ها، دانش آموزان زیادی داوطلب حضور بودند و این امر قدرت شهدا و حقانیت انقلاب در جذب مخاطبین به ویژه نوجوانان عزیز را نشان می دهد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان، قرعه کشی صورت گرفت اما هدف گذاری ما حضور 4 هزار دانش آموز استان قزوین در این یادمان هاست که تا امروز 1200 دانش آموز دختر از شهرستان های استان قزوین به اردوی راهیان نور اعزام شده و در حال حاضر در یادمان های عملیاتی جنوب کشور حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 1200 دانش آموز قزوینی از یادمان های دفاع مقدس

بازدید 1200 دانش آموز قزوینی از یادمان های دفاع مقدس