مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-08سياسي

رسیدگی جدی دادگستری لرستان به پرونده های قتل، تیراندازی و سرقت


رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه40 جرم را به عنوان سیاست کیفری برنامه ریزی کرده ایم، گفت: از این 40 جرم آنچه برای ما مهم بوده، رسیدگی جدی به پرونده های قتل عمدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، محمد رزم ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری این شهرستان، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات جمهوری اسلامی طی 44 سال عمر با برکت انقلاب، در هیچ زمینه و حوزه ای قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست و اگر تببین این دستاوردها انجام نشود، فرصت برای اغواگری و گمراه سازی توسط دشمنان در عرصه های مختلف فراهم می شود.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه تبیین حقایق انقلاب اسلامی بر همه لازم و برای مسوولان جدی تر است، گفت: خیلی از واقعیت ها باید تبیین شود، با این وجود تبیین معارف انقلاب اسلامی از همه مهمتر است، از این رو به دور از رفتارها و رویکردهای خصمانه دشمنان در قبال شبهات باید پاسخ گو بود.

رزم بیان داشت: مجموعه دادگستری استان نیز با رفع اطاله دادرسی، با قضاوت عادلانه، با تکریم ارباب رجوع، با جهاد خدمت و کار و تلاش مصاغف به مردم تلاش خواهد کرد به مردم به نحو شایسته ای خدمت گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی جدی دادگستری لرستان به پرونده های قتل، تیراندازی و سرقت

رسیدگی جدی دادگستری لرستان به پرونده های قتل، تیراندازی و سرقت