مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-08سياسي

رحمانی: تشدید مجازات ها در لایحه ارتقای امنیت زنان دیده شده است


نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از تشدید مجازات ماده 612 در لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد و گفت: این مجازات ها به 10 تا 15 سال افزایش یافته است.

- نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از تشدید مجازات ماده 612 در لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد و گفت: این مجازات ها به 10 تا 15 سال افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه رحمانی در نشست تشریح ابعاد لایحه ارتقای امنیت زنان در مقابل سوء رفتار در رابطه با روند رسیدگی به این لایحه در کمیسیون اجتماعی بیان کرد: این لایحه در کمیته تخصصی کمیسیون بررسی شد و در این خصوص از نظرات نخبگان، صاحبنظران و کارشناسان در جلسات مختلف استفاده کردیم.

وی افزود: در لایحه برای دستگاه های مختلف وظایفی در نظر گرفته شده است و با توجه به وظایف دستگاه ها در جلسات متعدد وظایف آنها را با حضور نمایندگان آنها بررسی کردیم و با اندیشکده قوه قضاییه و قضات خانواده سراسر کشور جلساتی را برگزار کردیم.

همچنین با مدیران بهزیستی نیز جلساتی داشتیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: به طور کلی اصلاحاتی در لایحه در جلسات کارشناسی اتفاق افتاد و نظرات کارشناسان و نخبگان را جلب کردیم و از جمله تغییراتی که در این بررسی ها رخ داد، عنوان لایحه و حذف کلمه خشونت از لایحه بود که واژه سوء رفتار جایگزین آن شد چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: تشدید مجازات ها در لایحه ارتقای امنیت زنان دیده شده است

رحمانی: تشدید مجازات ها در لایحه ارتقای امنیت زنان دیده شده است