مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-08فرهنگي

تلاش برای اکران جهانی «سرهنگ ثریا»/بغض خانواده ها به جشنواره رسید


عوامل «سرهنگ ثریا» در برنامه «شب نشینی» شبکه جهانی جام جم از این فیلم گفتند.

- عوامل سرهنگ ثریا در برنامه شب نشینی شبکه جهانی جام جم از این فیلم گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیلم سینمایی سرهنگ ثریا به کارگردانی و نویسندگی لیلی عاج و تهیه کنندگی جلیل شعبانی در حالی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شده است که به دلیل سوژه متفاوت، واکنش های مختلفی را در بر داشته است.

عاج و شعبانی به همراه ثریا عبداللهی که فیلم برگرفته از زندگی واقعی او است، در برنامه تلویزیونی شب نشینی شبکه جهانی جام جم حاضر شدند و به سوالات علیرضا امیراحمدی پاسخ دادند.

سرهنگ ثریا برای همه جهان قابل درک است شعبانی تهیه کننده سرهنگ ثریا با تاکید بر اینکه زبان فیلم، بین المللی است، گفت: داستان سرهنگ ثریا درباره مادرانی است که از دیدن فرزند خود محروم هستند و این حس مشترک مادرانه در تمام جهان قابل درک و فهم بوده و یک زبان بین المللی است.

لذا در تلاش هستیم تا اکران این فیلم سینمایی علاوه بر ایران در کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صورت گیرد چون پتانسیل دیده شدن در سطح بین المللی را دارد.

جلیل شعبانی با اشاره به اینکه فیلم های زیادی درباره سازمان منافقان ساخته شده، اما سرهنگ ثریا با زاویه و نگاه جدید به این ماجرا پرداخته است، افزود: همیشه تصور بر این بوده که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اکران جهانی «سرهنگ ثریا»/بغض خانواده ها به جشنواره رسید

تلاش برای اکران جهانی «سرهنگ ثریا»/بغض خانواده ها به جشنواره رسید