مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:062023-02-08سياسي

جشن انقلاب در عشایر فراغه ابرکوه/ افزایش اعتبارات ملی عشایر+ عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ابرکوه، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، جشنی با شکوه در منطقه عشایری فراغه ابرکوه با حضور جواد شمس مدیر امور عشایر استان یزد و برخی مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این جشن نمایشگاه توانمندی های زنان عشایر و همچنین آداب و رسوم، آیین ها، پخت نان و غذاهای محلی، آواها و نواهای عشایری به نمایش گذاشته شد.

جواد شمس در جمع عشایر، مسئولین و مردم ابرکوه ضمن اشاره به افزایش اعتبارات ملی عشایر در حوزه راه و آب، اظهار کرد: عشایر در شرایط سخت خشک سالی و گرانی نهاده ها به کارهای تولیدی همچنان ادامه داده و نیازمند حمایت هستند که خوشبختانه در حوزه عشایر به ویژه در بخش راه و آب شاهد افزایش اعتبارات ملی در سال جاری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سفر اول ریاست جمهوری به استان یزد اعتبارات خوبی برای عشایر مصوب شد که تاکنون 10 میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و برای آب رسانی سیار عشایر هزینه شده است.

 عشایر ابرکوه  با 650 خانوار و جمعیت سه هزارنفری در دهستان اسفندار و فراغه حدود 6 درصد جمعیت کل شهرستان را تشکیل داده و بیش از 100 هزار رأس دام سبک را در اختیار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن انقلاب در عشایر فراغه ابرکوه/ افزایش اعتبارات ملی عشایر+ عکس و فیلم

جشن انقلاب در عشایر فراغه ابرکوه/ افزایش اعتبارات ملی عشایر+ عکس و فیلم