مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-08سياسي

صنعت گردشگری در اقتصاد کشور تاثیرگذار است


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی کسب درآمد کلان از صنعت بدون نفت را منوط به تأمین و تسهیل زیرساخت های گردشگری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاریفارس، احمد محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه آذربایجان شرقی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: صنعت گردشگری، صنعتی است که در سرتاسر جهان مورد توجه بوده و درآمد کلانی را برای کشور ها ایجاد می کند، لذا با توجه به اینکه کشور ایران به خصوص استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های غنی در این حوزه هستند؛ لازم است تا با تقویت زیرساخت ها و رونق بخشی به این چرخه به شبکه تولید درآمد از طریق صنعت گردشگری بپیوندیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اهر موقعیت ویژه ای در استان داراست، چراکه دروازه ورود به ارسباران از شرق استان بوده و ظرفیت های غنی فرهنگی، تاریخی و هنری بسیاری را در خود جای داده است.

ثبت ملی این شهر به عنوان شهر ملی صنایع دستی گواه این موضوع است که در صددیم تا با تلاش های اداره کل میراث فرهنگی استان اقدامات لازم برای ثبت جهانی این هنر زیبا اجرا شده و نتیجه لازم حاصل شود.

محرم زاده تأمین زیرساخت های گردشگری و تسهیل فعالیت سرمایه گذاران این حوزه را از مهم ترین اولویت های دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری در اقتصاد کشور تاثیرگذار است

صنعت گردشگری در اقتصاد کشور تاثیرگذار است