مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-08سياسي

زنجانی ها در همه صحنه ها خوش درخشیدند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم در همه صحنه ها از جمله انقلاب اسلامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند و ما مدیون مردم هستیم.

- آیت الله علی خاتمی صبح امروز (19 بهمن ماه) در نشست خبری که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان و با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن بود، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی داشت و ایرانی ها را از زیر یوغ طاغوت بیرون آورد.

پیروزی انقلاب اسلامی با ماهیت و هویت دینی بوده و از همان روزی که مطرح شد، دشمنان مخالفت خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در کشور ایران در 16 سال قبل از انقلاب اسلامی، تفکر شوروی و بلوک شرق و تفکر آمریکایی حاکم بود و آنان تصمیم گرفته بودند از رژیم پهلوی و شخص محمدرضا شاه حمایت شود ولی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد، افزود: حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی از سال 42 شروع شد و در نهایت انقلاب در سال 57 پیروز شد.

این مسئول با بیان اینکه امروز مدیون مردم هستیم زیرا آنان در همه صحنه ها وظایف خود را به درستی انجام داده اند و اگر ما نیز گام به گام آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنیم قطعا رضایت پروردگار را بدست می آوریم، خاطرنشان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که با حمله نظامی و جنگ سخت به نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها در همه صحنه ها خوش درخشیدند

زنجانی ها در همه صحنه ها خوش درخشیدند