مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:512023-02-08سياسي

خدمات رایگان به 76 درصد از بیمه شدگان سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر گفت: در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی شاهد ارتقا سلامت جامعه نسبت به ادوار اخیر هستیم که یکی از مهمترین اقدامات سازمان بیمه سلامت است.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت سالیانه 230 میلیار تومان هزینه درمان به مراکز بیمه ای، خصوصی و خیریه در قالب 400 مرکز طرف قرار داد پرداخت کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام ادامه داد: 76 درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت از خدمات رایگان بهره مند می شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه طرح نسخه الکترونیک با دقت، سرعت و شفافیت مالی اقدام خوبی در حوزه سلامت است گفت: طرح های مختلفی جهت حمایت از بیماران در استان در حال اجرا است.

وی به چند نمونه از این طرح ها اشاره کرد و افزود: طرح حمایت از زوجین ناباور، پوشش بیمه ای رایگان 5 ساله مادران باردار و فرزندان آنها، قرارداد با 25 مرکز باز پروی معتادان و تحت پوشش قرار دادن بیمه ای نهادهای مختلف چون کمیته امداد، بهزیستی، طلاب، دانشجویان و.

از جمله ای طرح ها است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام به پوشش بیمه ای بیماران خاص پرداخت و گفت: 107 بیماری خاص و صعب العلاج تحت پوشش خدمات درمانی بیمه سلامت قرار گرفته که از این تعداد 27 نوع بیماری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان به 76 درصد از بیمه شدگان سلامت

خدمات رایگان به 76 درصد از بیمه شدگان سلامت