مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:462023-02-08اقتصادي

رییس سازمان امور مالیاتی خبر داد: پیش بینی 54 درصدی رشد وصول مالیات در سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، داوود منظور در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد اظهار کرد: وصول مالیات در سال آینده 700 هزار میلیارد تومان تعیین شده است که با احتساب مالیات بخش گمرک در کل به 830 هزار تومان خواهد رسید که نسبت به امسال 54 درصد افزایش دارد.

رییس سازمان امور مالیاتی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 400 هزار میلیارد تومان وصول مالیات در کشور انجام شده که تا پایان سال به 460 میلیارد تومان می رسد.

وی با بیان این که سال آینده رشد مالیاتی در کشور به صورت متوازن و در همه بخشهای مالیاتهای مستقیم، شرکتها و مشاغل خواهد بود ادامه داد: تغییر رویکردی که وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم داشته نگاه ویژه به بخش خصوصی بوده به طوری که بخش خصوصی را اصل و مکمل بخش دولتی می داند و تلاش ما نیز بر این مهم استوار است که انتظارات بخش خصوصی را در نشستهای شورای گفت و گو بشنویم که در این راستا تاکنون در پنج نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استانی حضور یافته ام.

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: پارسال هدفگذاری وصول مالیات برای شرکتها در بودجه پایین بود از این رو سهم شرکتها از این بخش در لایحه بودجه سال 1402 نسبت به بودجه سال 1401 حدود 120 درصد افزایش دارد و نسبت به عملکردشان در این بخش از رشد 60 درصدی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امور مالیاتی خبر داد: پیش بینی 54 درصدی رشد وصول مالیات در سال آینده

رییس سازمان امور مالیاتی خبر داد: پیش بینی 54 درصدی رشد وصول مالیات در سال آینده