مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-08سياسي

برپایی غرفه های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در قم


رییس کمیته دستگاه ها و نهادها ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم از برپایی غرفه های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبرداد.

- ایسنا/قم رییس کمیته دستگاه ها و نهادها ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم از برپایی غرفه های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبرداد.

علی فردوسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی متعدد با مدیران روابط عمومی های استان، مطرح کرد: این جلسات درخصوص اهداف این کمیته و هماهنگی های لازم برای بهره گیری اقشار مختلف از خدمات دستگاه ها بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم با بیان اینکه برنامه ریزی های شروع جشن های انقلاب اسلامی در این کمیته انجام شد، عنوان کرد: شروع جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از حرم حضرت معصومه(س) همراه با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس استان و شهرستان های تابعه بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای مدیران کل استانی و شهرستانی برای حضور در مدارس، خاطرنشان کرد: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم شاهد به صدا درآمدن زنگ انقلاب در بیش از 50 مدرسه در سطح استان قم بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی غرفه های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در قم

برپایی غرفه های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در قم