مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-08سياسي

خبرنگار مهر برگزیده جشنواره ابوذر در هرمزگان شد


رضا زرگر خبرنگار مهر در هرمزگان با یادداشت «روز ملی خلیج فارس» مقام نخست بخش یادداشت و تحلیل جشنواره ابوذر هرمزگان را کسب کرد.

- بندرعباس - رضا زرگر خبرنگار مهر در هرمزگان با یادداشت روز ملی خلیج فارس مقام نخست بخش یادداشت و تحلیل جشنواره ابوذر هرمزگان را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هرمزگانبا یادداشت روز ملی خلیج فارس مقام نخست در بخش یاداشت و سرمقاله جشنواره استانی ابوذر را کسب کرد.

همچنین حسین روحی از ماهنامه تجارت جنوب با یادداشت مشوق های فرزندآوری مشترکا مقام اول را کسب کرد.

همچنین فروغ مسلم زاده از آفتاب جنوب با یادداشت ترویج فرهنگ دفاع مقدس دوم و کمیل بهشتیان از خبرگزاری ایرنا با یادداشت ریحانه، رمز مشایعت پنج سلحشور بی نام سوم شدند.

افزون بر 280 اثر از خبرنگاران و فعالان رسانه به دبیرخانه جشنواره ابوذر هرمزگان در بخش های تیتر، گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدیویی، اینفوگرافی و عکس کننده به دبیرخانه ارسال که پس از داوری 34 اثر برتر شناخته شدند.

این جشنواره با محوریت شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی ، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، بسیج و حوزه های اقدام ، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، مکتب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار مهر برگزیده جشنواره ابوذر در هرمزگان شد

خبرنگار مهر برگزیده جشنواره ابوذر در هرمزگان شد