مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-08اقتصادي

توسعه بازارگاه های الکترونیکی حمل کالا در استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به راه اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ساوه، از برنامه ریزی برای توسعه بازارگاه های الکترونیکی حمل کالا در استان مرکزی خبر داد.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سوق یافتن زندگی بشر به سمت فناوری های نوین و تمایل عموم برای استفاده از ابزارهای الکترونیکی در تسهیل و تسریع فرآیند انجام امور روزمره گفت: در عصر تکنولوژی، سرعت و سهولت، دو مولفه ایجاد رقابت سالم در نظام اجرایی شبکه های مرتبط و موازی است.

وی افزود: در همین راستا نظام حمل و نقل کالا نیز نیاز به هوشمندسازی و فاصله گرفتن از چرخه سنتی در فرآیند اعلام بار و سیکل جابجایی کالا دارد تا ضمن شکل گیری حمل و نقلی پویا، از مزیت هایی چون افزایش بهره وری، دسترسی سریع، کارآمدی، کاهش ترافیک، حذف واسطه گری، شفافیت در امور جابجایی کالا و موارد دیگری برخوردار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: طبق برنامه ریزی بعمل آمده برای توسعه بازارگاه های الکترونیکی حمل بار در استان مرکزی و با توجه به اجرایی شدن سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ساوه، درصدد هستیم که با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، این فرآیند را در سطح استان اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازارگاه های الکترونیکی حمل کالا در استان مرکزی

توسعه بازارگاه های الکترونیکی حمل کالا در استان مرکزی