مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-08سياسي

مکتب شهدا درس تبعیت از ولایت و حفظ وحدت می دهد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خانواده شهدا را از ذخایر انقلاب اسلامی دانست و گفت: مکتب شهدا درس تبعیت از ولایت و حفظ وحدت می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام اسدالله اسدی و علی اکبر سلیمانی در میلاجرد اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار و از سرمایه های زنده و جاودان نظام اسلامی، حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی هستند و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی و استقلال همه جانبه به برکت مجاهدت های شهدا و ایثارگران است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا مسیر سربلندی و اقتدار را نشان می دهند و مکتب شهدا درس تبعیت از ولایت و حفظ وحدت می دهد، گفت: جامعه ای که در آن فرهنگ شهادت زنده باشد نه تنها در مقابل دشمنان تسلیم نمی شود بلکه مسیر پیشرفت و تحول را طی خواهد کرد.

وی افزود: اقتدار روز افزون نظام اسلامی به برکت مجاهدت های شهدا و تداوم راه و مسیر توسط خانواده های معظم آنها است و خانواده های شهدا از مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی و از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و ایمان به خدا مهمترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی است و دستاوردهای عظیم انقلاب برگرفته از قدرت معنویت است که توانسته خلاء ها را جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهدا درس تبعیت از ولایت و حفظ وحدت می دهد

مکتب شهدا درس تبعیت از ولایت و حفظ وحدت می دهد