مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-08سياسي

اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان شاهد


رییس سازمان امور دانشجویان از برگزاری نخستین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، هاشم داداش پور در نشست خبری نخستین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، نحوه برگزاری این جشنواره را تشریح کرد و افزود: نخستین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 از ساعت 9 تا 12 به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان امور دانشجویان، متولی حوزه دانشجویی کل کشور است و وظایف متعددی بر عهده دارد، افزود: یکی از وظایف این سازمان، رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در حوزه های مختلفی همچون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی است.

مصوبات بسیاری در سال های گذشته در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است تا بر اساس آن مصوبات، سازمان امور دانشجویان بتواند بر حوزه دانشجویان شاهد ایثارگر تمرکز کند.

داداش پور به برنامه های انجام شده این سازمان در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: تابستان سال گذشته دوره ای با عنوان ضیافت ملی ایثار در شهر مشهد مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان شاهد

اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان شاهد